اخبارتحلیل قیمت

بررسی 3 سناریو افزایش قیمت شیبا در سال 2023

همان طور که از بررسی روند قیمت شیبا اینو در سال 2022 متوجه خواهید شد، به جز بازه‌های زمانی کوتاه مدت، عملکرد این ارز در سال گذشته به گونه ای نبوده است که بتوان به عنوان یک سرمایه گذاری روی آن حساب باز کرد. اما با توجه به تحلیل‌های ارائه شده، به نظر می‌رسد سناریوهای افزایش قیمت شیبا در سال 2023 قوت گرفته و سرمایه‌گذاران این رمزارز محبوب، هنوز هم می‌توانند نسبت به آینده این میم کوین امیدوار باشند.

در طول سال 2022 عواملی در کاهش قیمت شیبا دخیل بودند که تحلیل‌گران معتقدند با کنار رفتن این عوامل، می توان به افزایش قیمت این ارز در سال جدید امیدوار بود. با هم به بررسی این سه عامل می پردازیم:

 

1.هولدرهای متعهد

یکی از بزرگترین مشکلات شیبا اینو، تعداد زیاد معامله‌گران کوتاه مدت بود که هر بار شیبا وارد دوره ریکاوری قیمت می شد، این نوع معامله‌گران شروع به فروش دارایی خود می کردند و در نتیجه مجددا ارزش این رمزارز را پایین می آوردند. همچنین به دلیل عرضه تعداد زیادی توکن های رایگان شیبا به کاربران، بدون هیچ دلیل خاصی فشار فروش شیبا در حال افزایش بود.

با این حال خبر خوب برای سرمایه گذاران این رمزارز این است که، بررسی توزیع شیبا در آدرس‌های شبکه نشان می دهد در طول یک سال گذشته، اکثر هولدرهای کوتاه‌مدت شبکه را ترک کرده و تنها سرمایه‌گذاران متعهد برای هولد کردن این رمزارز باقی مانده‌اند. این موضوع ممکن است در سال ۲۰۲۳ یک عامل تعیین‌کننده برای قیمت شیبا باشد.

 

2. ورود سرمایه‌های جدید

پس از سقوط Terra و سایر اتفاقات ناگواری که در صنعت کریپتو رخ داد، بخشی از سرمایه گذاران سازمانی به دلیل فقدان مقررات شفاف، بازار ارز دیجیتال را ترک کردند. اما خوشبختانه در حال حاضر خبرها حاکی از آن است که حوزه قانون گذاری مالی، فعالانه روی دستورالعمل‌های جدیدی برای صنعت ارزهای دیجیتال کار می‌کنند، از همین ر و می توان امیدوار بود با ورود موج جدید دارایی های سازمانی، توکن‌هایی مانند شیبا نیز به رالی صعودی خود بازگردد.

 

3. رسیدن به اشباع فروش

برکسی پوشیده نیست که اخیرا شیبا یکی از دارایی‌هایی بود که به صورت فعالانه در بازار فروخته می‌شد. البته با نگاهی به گذشته، این یک تصمیم عاقلانه بود که روی افت قیمت این توکن شرط‌بندی کنیم و وارد معاملات شورت شویم. با این حال، به محض افزایش حجم خرید که می‌تواند باعث شورت اسکوئیز و رالی بهبود بعدی شود، ممکن است اثر معکوس آن اقدامات را مشاهده کنیم.

این مقاله توصیه‌ای به خرید یا فروش نمی کند و صرفا بررسی اطلاعات پیرامون رمزارز شیبا است، توصیه می‌کنیم همواره قبل از تصمیم گیری، کلیه جوانب تحلیل تکنیکال و فانتدامنتال را در نظر بگیرید و با مدیریت سرمایه وارد معامله شوید.

 

برای خرید و فروش امن و سریع شیبا اینو (SHIB) در پلتفرم آکوکوین می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ثبت سفارش خرید شیبا

 

یک دیدگاه

  1. خیلی خوب میشه اگر در مورد بنیاد ارزها هم مطلب بنویسید ، یعنی هم تاریخچه اونها وهم اینکه چرا اینقدر بولد شدند و ماندگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا